about me

**aku nie anak ke-3 dari 7 adik beradik se Emak.....ayah aku ada 2 wife mean aku ada mak tiri la kan....kalau dicampurkan semua anak ayah aku jadilah 9...aku tetap yang no 3...hehehe
**bab ngaji nie x lah pandai sangat pun...tapi pi sampai 5 skolah...2 skolah rendah...3 skolah menengah...kalau ada kengkawan mana yang ingat aku..tapi aku dah xingat nama tu..maafkanlah diri ini yeeeee......
jap aku listkan skolah yang penah aku jejaki.....nak letak gak walaupun korang tak nak amek tahu... *_^
1# SK Tanah Liat  ( year 1-3 )
2# SK Seri Penanti ( year 4-6 )
3# Maktab Wan Jah ( form 1-2 )
4# SMK Penanti ( form 3-4 )
5# SMK Pekan Baru ( form 5 )

hurmmm.......udah la kot....
meh cnie jenguk family aku lak.....

~mak & ayah~
v


1# ~ kakak aku ~
Nur Hasna Intan & Zamri
v


2# ~abang aku~
Syafiq & Farhana
v

3#~ of coz la aku kan ~
v


4# ~adik aku~
Ahmad Shafuan & Rasyidah
v



5# ~ Ahmad Syukor~
v


6# ~ Nurul Fathihah~
v


7# ~ Nurul Aqilah ~
v



ada lagi 2 adik aku yang laen mak....sorang laki n sorang pompuan....
nie je la serba ckit tentang aku.......

# THE END #

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...