Tuesday, March 9, 2010

sekembali dari kontan....

assalamu'alaikum...

hehe...jumaat, sabtu n ahad.....ermmmm..besh giler aku g kontan baru nih....tenang rase ati nih...terubat windu aku kat tc...pastu pagi petang siang malam ngadap mcD...dapat geng yg sempoi gler...yg leh ilangkan masalah hanya ngan ketawa 24 hours...ekekeke...

*4 my pakwe...thanx sangat2 sb cuba memahami...n bagi peluang g release tension...tq so much...walaupun berat ati nk bg aku g...tp die lepas gak sebab x nk aku tertekan...aku windu die...tp die xde dcc...so i need my fren...nk x nk die terpaksa lepaskan aku...xlama lagi die nk balik...jadi aku x risau lagi...die akan sentiasa ada disisi aku...dalam keadaan aku yg x bekerja...i feel so bored...ngadap dinding umah ari2...poket lak kering...x thu nk wat menda....tima kasih skali lagi sb x halang aku dari berkawan.....

*4 my fren.....terima kasih bebanyak diatas layanan 1st class korg kat aku...mmg epi gler la...walaupun join group baru...tp aku xrasa cam baru knal pun....korg mmg mesra alam.... :D ...setiap masa ketawa...mcm xde masalah dalam idup korang...epi n epi....pandai tol korang sorok masalah....sampai aku pun rasa cam bebas dari masalah....

*kesimpulannya...aku memang suka g kuantan...ekeke...rindu kawan2...environment... n kenangan...thanx semua yg tlah wat aku epi.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...