Sunday, November 14, 2010

me......###

#dear bl0g#....
**dah seminggu aku ilang selera makan...makan pun cuma tuk alas perut...perut aku nie sensitif ckit...xmakan kang sakit..salah makan pun sakit gak...yang peliknye...aku x kurus-kurus pun...baru nie aku kne gastrik lagi..ingat lme x kne da ilang la penyakit nie dri badan aku...rupenyer x leh berjauhan....every year mesti nak kne gak...min sekali....trok la macam nie....naseb baek la kali nie aku dapat kawal ckit...xla aku muntah macam nak keluar isi prot nie...tahap kemurungan aku pun meningkat secara mendadak....nak sembang ngan tunang aku pun cam xde mood je...cepat je nak naek angin...xpun over sensitif.....hurmmm.....dah 2 minggu aku kje 7 ari per week....badan nie letih ckit...nk enjoy pun time malam jer..tu pun law housemate ajak kuar....pale otak nie makin serabut...banyak yang aku pikirkan...keje..kewangan....my big day...life aku...ati aku....hurm.....miss my beloved frenz ;meksue.......xsabar nak g ganu jumpe meksue.......
** ngah serabut ngan keadaan kewangan x menentu...moto lak rosak...xleh nak start...ntah menda la yang rosak....dah ler aku pandai naek jer.....adoiiii.....dah jatuh ditimpa tangga tul...lesen L pun nk kne renew...tensionnyerrrrr......rase cam nak g jauh nk tinggal sme masalah nie.....nak nanges pun de...life cam da x terurus....kelam kabut....nak balik umah mak pun x sempat...
**sal majlis aku nati...pe pun aku x prepare lagi.....tunggu raya aji nati baru nak balik bincang ngan mak...penat lorrr.....letih mikir...kesihatan aku pun jap ok ...jap x....dengan cuaca yang x menentu....mmm...ari2 bertemankan panadol xtiv fast......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...