Thursday, November 17, 2011

seindah pelangi..setenang permandangan....

assalamu'alaikum..

kembali lagi setelah berkurun lamanya menghilang dari penulisan.....nie...meh nak sharing sharing something yang membuatkan diriku semakin bahagia.....hehe  ^_*

ce teka...ce teka....ekekekeke....


takdak la best mana pun menda nie..aku je siokk seniri......alhamdulillah.....niat aku untuk tambah umah bagi menyenangkan mak aku dah tercapai sikit...walaupun pada mulanya aku nak tambah dapur...tapi tak kesampaian la...sebab kos tinggi dari bajet...so aku tambah la ruang tamu.....jadi panjanglah ruang tamu umah aku....bley men lari lari....nak men bola pun boleh....hihihi....umah aku xde la besar mane pun..boleh la untuk 1 family berkumpul...kami kan besor besor......bak kate omputih..big size semuenyerrrr.....dan bersyukur sesangat sebab ayah aku pun tambah ruang depan dan dah ade pagar baru...tapi pagar nie tak tahu la berapa lame lak nak tahan kan kalau dah semua tangan macam giant...huhuhu....

walaupun umah kitorang nie tetap sama macam dulu....still macam kapal karam...tapi aku suka la nak balik selalu....macam dalam iklan tu... ~ kenapa saya suka rumah saya???sebab dia bestttttt ~ hahahaa....+ rindu kat mak sama nie.....hehehe....biasa la...dah berjauhan....

hurmmmm....doa doa la murah rezki aku...bley la aku tambah dapur lak...sebab kakak aku pun nak bagi share sikit....lagipun adik aku stakuan ada leh jaga umah tu...bab bab teknikal..dia leh handle...so tak lah susah sangat...tinggal nak tambah sikit lagi supaya mak aku leh relax kat umah.....ye la..adik adik pun dah besor panjang....nak la tengok mak aku goyang kaki kat umah tu...wish me all da best ya guys......luv my mom's so much.....

tu jer yang aku nak share ri nie....papai semua...


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...