Monday, May 16, 2011

BEN ASHAARI BICARA CINTA SEKALI LAGI


CINTA???????

Dunia percintaan nie memang indah...kekadang rasa cam dah tak peduli orang di sekeliling bila bersama yang tersayang....hurmmm...romantisnya pasangan membuai perasaan kita membuatkan kita lupa dimana kita berada...adakalanya sanggup meninggalkan keluarga sendiri kerna menghalang cinta kita yang menggunung.....cinta juga banyak mengorbankan jiwa dan nyawa pecinta....ada juga yang tlah trauma dek penangan kegagalan bercinta nie.....

Pada aku...pengalaman bercinta nie banyak mengajar aku....sanggup bergenang air mata menahan tuduhan melulu dari buah ati tersayang....terkapel ngan tunang orang...suami orang........macam-macam la....at d end...cinta tu tak berhasil pun....hanya tinggal kenangan semata....

Cinta yang hakiki adalah cintakan Ilahi....dan cintalah insan yang menyintai Ilahi lebih dari duniawi....hasilnya......kebahgiaan menanti kita setelah diijabkabul....bercinta selepas kawen lebih bermakna..meniti hari hari dengan dengan keredhaan Ilahi...macam aku la kan..hihihi...dah kawen nie terasa lebih lebih nak menggediks ngan suami tercinta....."tiap ari sayang"..... ^_^ dugaan tu sentiasa ada..tapi bila kita percaya yang Allah ada dengan kita....insyaAllah...kita kan bersama hingga akhir hayat....jangan tunggu lama-lama...buatlah ala kadar....sekadar yang termampu....

2 comments:

  1. cinta cinta . mmg sllu mengundang air mata ..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...