Thursday, June 2, 2011

kenapa mesti dia????

jiwa nie sering memberontak...jiwa nie juga tak pernah aman....entah sampai bila harus diteruskan....aku lemas dalam kesesakan yang aku ciptakan....aku buntu dengan jalan yang aku lalui....aku hanyut dengan khayalan ku ini....

haruskah sesuatu itu menjadi landasan pada apa yang telah dipertaruhkan???
haruskah sesuatu itu menjadi pelengkap pada apa yang ditinggalkan???
haruskah sesuatu itu menjadi benteng pada apa yang ditakuti???

KELIRU????

ya...aku keliru dengan suara hati ini...

aku malu pada Yang Maha Esa....
aku menolak apa yang diberi...
aku merungut dengan apa yang ada....
aku menidakkan apa yang berlaku.....

sesungguhnya...hati ini sering sakit...
kerna aku sering jauh dariNya...
moga hari yang mendatang...
aku lebih menginsafi...
bukan meratapi.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...