Saturday, January 29, 2011

kerJA TiMe

Huhu…ri nie datang opis cover keje yang menggunung…adehhhh…bowinknyer x de geng….cik hanah masturaH (geng jahat aku) xdapat datang….ade program ngan encik partner die…so ri nie aku jadi budak baek…dok diam-diam kat tempat aku nie…
V
V
V
wajah kebosanan yang kian tembam....poyos *_^


**mkn priiiii……murah sungguh rezki aku ari nie…nak g keje tadi budak umah aku dah sediakan nasi goreng….pe lagi….time tu tapau la…sampai opis….akak nie belikan nasi lemak lak untuk aku…pastu akak lagi sorang nie pun wat sedekah jariah bagi lagi kuih kat aku…datang lak pegawai bawak berbungkus-bungkus nasi lemak….hahaha…rezki bekpes n lunch skaligus….elok la aku makan banyak…sebab semalam aku hampir kene gastric…dah macam orang kene taun…xbermaya langsung semalam…tapi besh gak….sebab aku dapat tido dengan nyenyak……lena diulit angin sepoi-sepoi xreti bahasa….hihi *_^
**luper lak…en hubby aku soh aku post kat sini yang die rindu sesangat kat aku…erkkk!!!(bley ke macam nie)….hihihi…niway..aku pun rindu gler kat die…xsabar nie nak countdown……meniti ari-ari nak g berpoya-poya…..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...