Thursday, March 17, 2011

aku epi ker????????

sedih...
ada orang nak amek tahu ker?????
menangis...
ada orang  nak tolong lap air mata ker????
meraung....??????
ade kot orang nak tolong blasah....

so.....

kenalah wat wat epi kan.....dah epi baru ada orang nak kawan...baru leh ketawa riang sama sama kan.....

kalau nak nanges ke...nak meraung ke......lepas je dalam ati...tak menyusahkan orang ...tak membebankan orang...

that's me....

sekiranya ada yang ternampak diri ini menitiskan air mata...korang wat wat la macam tak nampak yerrrrr....
anggap je korang mimpi k....

entri nie juz untuk orang yang sakit mental macam aku...ngeh ngeh ngeh~

*_^


4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...