Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

assalamu'alaukum.....

yeeepiiiieeeeee...dapat join segmen panas dari blog BA.....

nak join jugak klik cnie...sempat lagi lorrr......belum malam.....



jom jawab soalan panas dari BA

SOALAN DARI EN BEN :
  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
** Pernah sangat la jatuh cinta nie....dan tertangkap cintan sebab kedua-duanya......fizikal dan keperibadiannya... *_^

2.  Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?

** zaman bercintan dulu ye la...fizikal nie macam aset la.....sedap mata memandang....tapi kalau nak buat teman hidup...of coz cari yang boleh didik kita dan mendekatkan kita padaNya.....tak encem macam Arjun Rampal pun tak pa la......janji jujur...dan Alhamdulillah...dapat jugak akhirnya.... 

3.  Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

** soalan cepu mas nie....suka sangat part body laki nie...nak nak yang sasa...mak aiiii....lemah lutut dibuatnya...nak nak pulak macam Vin Diesel....grrrrrr.......ekeke

4.  Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

** sangat setuju...sebab kebanyakkannya dah menampakkan hasil sedemikian....

5.  Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..

** lelaki kacak kaki perempuan.....hahaha....memang banyak yang macam tu...sebab ramai sangat pompuan yang nak kat diorang...jadi diorang bley la tukar pmpuan macam tukar baju.....^_^ tapi ada jugak lelaki kacak yang agak pemalu dan rendah diri...( jawapan selamat) boley kan...ekeke

6.  Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..

** pandai amek ati mak ayah...senang berbincang....happy go lucky...
pilih si dia coz...dia betul betul ikhlas nak memperisterikan saya....dan jujur dalam perhubungan

7.  Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?

** okey la...tapi kalau boleh nak dia berisi lagi... =)

8.  Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

** huhu...tak kot...sebab pas kawen nie badan agak mengembang...jadi nak kena kecikkan semula.....hihi

9.  Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

** selagi tak menjejaskan kesihatan dan untuk kebaikan apa salahnya...sekiranya mendatangkan mudarat...hindarilah.....

10.  Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

** weeeeee.....soalan nie macam terkena batang hidung kot....saya sedang menggunakan premium beautiful....masih dalam percubaan...setakat nie...Alhamdulillah....walaupun xmenampakkan kesan luaran...dalaman terasa lebih sihat....


**pendapat aku je yer......ikhlas dari ati yang suci...ekeke *_^

14 comments:

  1. Assalamualaikum..Nadh melawat dari segmen enchik Ben. hebat sekali pilihan kamu. nadh doakan bertemu dengan pilihan kamu tu dan berbahagia keakhirnya.. :)

    ReplyDelete
  2. kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

    ReplyDelete
  3. al hakim : tq *_^
    nadh : saya dah tawen...hihihi
    incik solo : mst la...dah buta jadinya....

    ReplyDelete
  4. laen org laen taste diye kan. salam kenal

    http://diarialeesya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. mamaleesya & rosmalisa :thanx *_^

    ReplyDelete
  6. hye dtg singgah dri blog abg ben....mcm2 jwpn yg org beri...menarik sgt....anyway kalu sudi jenguk lah blog sy....sy follow nie...

    http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. banyak ceciter ade..:)
    check sini plak

    http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/pantun-blogger-merapu.html

    http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/selokapantun-internet-slow-entah-pa-pa.html

    ReplyDelete
  8. singgah petang... jumpa blog ni dari blog abg ben

    ReplyDelete
  9. salam....jengok2 dr incik ben punye segmen....suke tol mlepak n bc komen bloger2 nih...
    snang2 jom jengok cni gak..hehhe

    http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

    ReplyDelete
  10. Salam Perkenalan ,

    Best giler jawapan & semoge berbahagia,kak!!

    Meh ler terjah yanty nyer lak.
    http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

    f.o.l.l.o.w.e.r ke-56 ,
    ~YantY~

    ReplyDelete
  11. Nice blog...

    Sudah follow...nanti lawat balik yer...

    http://gigitancnta.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...