Thursday, February 24, 2011

cantik...langsing & menawan.....

image by yahoo

sape yang x nak cantik kan.....aku pun nak gak cantik...bukan tak bersyukur dengan apa yang ada....cuma nak menjaga apa yang diberi.....
aku dah sememangnya comey...bukan aku cakap...en hubby yang cakap macam tu....hehehe..apa pun....mencegah lebih baik dari merawat kan...kan kan....

hurm...kalau dah nama perempuan....dari ujung rambut sampai la ujung kaki mesti nak dijaga kan....kalau dulu zaman zaman skolah memang lah aku x amek kesah sangat sal bab bab nie...abis facial foam pun xpe...sabun mandi tu lah aku blasah wat cuci muka tapi pas masuk 20an...menda nie automatik dititikberatkan..korang pun mesti rasa macam yang aku rasa kan....tambah plak yang dah de en hubby macam aku nie..mesti la korang nak yang terbaek untuk en asben korang kan.....kalau bukan untuk diowang pun...korang mesti nak tengok diri korang sniri sentiasa menawan kan kan kan........tak heran lah kalau sekarang dah macam macam produk dijual kat pasaran.....dari penjagaan wajah, bentuk badan hinggalah ke alat solek....ada yang ori n ada yang tiruan....ada yang mahal n ada yang murah...so..korang kenalah berhati hati memilih barangan...sebab aku pun selalu jugak la ternoda dek pujuk rayu nie...

hisyyyyyy....susahkan ada nafsu banyak nie....tak terkawal rasanya....apa pun...aku harap apa yang aku guna sekarang tak dak kesan negatif untuk masa akan datang.....dan kecantikan tu seiring dengan kesihatan......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...