Thursday, February 17, 2011

REZEKI

Alhamdulillah..Syukur sangat……aku dah dapat post sambilan kat induk jugak…jadi…xyah la penat penat nak mikir umah sewa n nak berpindah randah nati…thanx sangat kat penyelia aku; Pn Fadzillah coz dia yang susah payah keluar masuk bilik bos untuk mempercepatkan proses nie…..n today…berita gembira sampai ke telinga aku….bukan aku sorang ja….ketiga tiga geng jahat dapat…+_+...xsia sia interview last minit semalam…sampaikan kena stay back till kul 7 lebey…surat x dapat pun lagi…tapi diri ini dah tersioookkkk lebey…
**0oopppppssss terover la pulak aku nie…macam dapat post tetap ja….hihihi…bukan apa pun…bagi aku dapat post sambilan nie pun dah kira cukup bersyukur la…law dapat tetap lagi la bagus…hehehe…tapi nie pun dah ok lah dari dapat gaji per hour kan…public holiday pun teragak agak nak cuti…..yer r…orang laen sioookkk bercuti kite nie sedey sebab gaji x jalan….sob sob ='(  ...hurmmm...tapi law korang kat tempat aku skunk...mesti korang rasa pe yang aku rasa kan kan kan......
**aku dah pun tolak tawaran ippt…sorry ye kak…banyak maen lak aku nie…tadi kol kak ida btaw nak tolak tawaran….naseb baek la dia x marah…hihi…kak ida said, “ aik?!! tak jadi pulak…semalam kak fadzillah cakap terima “ then aku pun cakap la yang kat cnie dah pun wat interview semalam….dia kata x pa lah…juz faxkan jawapan… *_^ tentiu kak ida…huhu….selamat aku….takot sangat kena marah sebab dah banyak kali delay..wat diowang tertunggu tunggu….last last xnak trima pun….
**tamat lah riwayat keserabutan yang melanda diriku untuk a few days kebelakangan nie…hehehe**



To cik hana : sorry…kerusi nie masih milik diriku…..ekeke







To my luv : xyah risau dah taw….ujian kecik je nie…..






To adik sufiranina : saya masih disini menyemakkan bilik tidur dan keretamu……hahaha

11 comments:

  1. dinie!!!
    hepi utk dinie ngan geng jahat! dan hepi untuk diri sendiri jugak!!! :)

    ReplyDelete
  2. amer : thanx....hope cikgu pun akan disahkan soon...
    kak ainie : tentiu...dah taw result ka???tahniahhhh....

    ReplyDelete
  3. tahniah...dpt tau dari blog jerk...nasib baik baca blog..bila ada kita lupa bila tak de kita akan cari...

    ReplyDelete
  4. adehhh..terkena plak...dnie nak blk p jmp mak uda la...satnie ceq balik naaa

    ReplyDelete
  5. btul 2 mak uda...jom kita sekolah kn dia..sya xsempat nk sekolahkan dia lg ats sbb2 yg xdpt dielakkan...

    ReplyDelete
  6. abg : amboiiiiii...siokk no nk skolahkan org.....

    ReplyDelete
  7. tahniah utk dinie,...jgn riso kusi tu tetap aku nk curik...

    ReplyDelete
  8. cehhhh...aku xkn benarkan..huhu...tahniah utk ang gak....

    ReplyDelete
  9. balik jumpa pun dah tak bermakna...hati luka kannye leh boh ubat.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...