Monday, August 10, 2009

ayah dah sembuh :D

salam sume....

mmm...bwu skunk dpt naip nih....saje je nk citer nih...sabtu lepas aku g melawat ayah aku....sebenarnya nk g tgk mak aku...hihihi...wt ilang windu....sal operation ayah aku...alhamdulillah...sumenye berjalan lancar...tp skru longgar lak...tp dah di ejas keesokan ari...brp byk tapi daaaaa....hihi




cian x tgk ayah aku nih.....mmmm...

tgk la....kn da chat nih...siap leh baca paper nih...da mcm dok kt umah lak...hihihi

skaligus aku senang ati sb mak aku da x risau...leh la mak aku mkn mcm bese...mmm...maybe ari nih @ sok da bley kuar spital...ingat nk mntk transfer spital...tp xleh sb wad kt sbrg jaya da penuh....lgi pun wabak h1n1 makin menjadi2 lak...alhamdulillah....sume da ok....pe yg akn berlaku pasnih....aku pun xthu...sma ada kejadian nih menginsafkn mn2 pihak @ keadaan akn kembali seperti asal....wt mse skunk nih...aku dpt agak yg ayah aku akn kembali seperti dlu...pa pe pun...aku akn tros berdoa agar mak aku akn mendapat sinar kebahgiaan....Ya Allah...hanya Engkau tmpt aku memohon...smoga mak akn tros tabah harungi dugaan nih......amiin...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...