Wednesday, August 12, 2009

letih....

salam sume....

huhu...arinih x leh pose agi......hwahwahwa :'( .....penatnya badan....nk kna mnum anlene lak....tulang mcm nk patah nih...minggu nih mesti penat sgt.......owg x benti dtg umah....bkn x bgi dtg tp letih x ilang agi.....umah pun trok sgt...serabut gler.....nk kne ejas time lagi.....singkat gler masa........

yg paling trok skali bilik aku......sedey gler nih...bilik da jd cam kapal karam...huhu...nk masuk bilik pun da x besh...bersepah sgt...naseb baek laaa still leh tdo ngan nyenyak...tu pun sebab badan nih letih sangat...bawu je landing mata nih da stim...hihihi...letak pala tros lena la...da x sedar pa pe pun...so sesape yg kol aku lewat2 sori la nk layan...hehehe

dalam masa susah ni pun still ada owg yg jahat...cian mak aku...siap g jmp madu die agi...pujuk soh jge kt umah ktowg...ape pny pmpn la indon 2...sakit ati aku...da la x fhm bahasa...al kononnya nk tunuk baek la jga ayah aku...blah la...sume tu lakonan je...bley plak die cakap kt mak aku "kakak saja x nk bg uli jga abg...kakak xtaw org ckp apa kt uli..mcm2 org ckp kat uli"...hahaha dri ayat pun owg dah ley taw...nk jga ayah aku sb owg ngate...hahaha...x ikhlas langsung...n bwu2 nih nk soh ayah aku ceraikn die sb x fair...mak aku je leh jage ayah aku.....al kononnya nk majuk la 2...walhal dlm ati mmg nk mntk lepas la..ye la..ayah aku da x leh jln sb 2-2 kaki prob...dlu time ayah aku chat x nk plak mntk cerai...dri dulu lagi die tahu yg ayah aku unfair...mmm..aku dah agak mende nih akan terjadi...tp bg mak aku...time nih la die suke skali..aku pun tumpang gembira law btul2 pmpn nih mintak cerai...ni lah hikmah sebalik kejadian nih...aku bersyukur pada Mu Ya Allah...sekurang2nya Kau bg petunjuk pada mereka yg sering butakan mata...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...