Thursday, August 6, 2009

lama lg....

salam sume....mmm...lama lgi la mak aku nk dok spital 2....doc nih memain tol wt kje....mula2 kata ayah aku nk operate selasa bwu nih...pas2 kata rabu lak...elok ayah aku dah pose....x jdi lak operate...jumaat lak...huh....cian mak aku....mst x slesa die dok spital 2...sb laki dia...dia sggup dok kt c2....hurmmm...aku pun xthu ka lme mn mak bley tahan...nk ganti mak yg x nk... ye la...time nih la die nk dok 24 jam ngan ayah aku...law x asyik kne share je...pa pe pun...aku doa mak aku chat dan tros sabar....
hurm....aku letih la...nantok pun de...windu kengkawan la...time2 mcm nih aku perlukan kwn...tp kwn2 aku sume jaoh.....jaoh di pantai timur...law x kenangkn kene jge adik2 aku nih...da lme aku g sne cri kengkawan aku....mcm2 aku nk citer ngan diowg...arhhh....bosan tol...kt cnie xde lak kwn2 aku...mbr2 aku yg kt penang sume da msuk U...aku je mengom..dok umah...miszz u my pren....

my besh frenn...sue

erin....

by n ana....

my housemate....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...