Tuesday, August 4, 2009

new life.....


hi all.....mmmm...bosannya....badan makin letih....ye la...penat mental n fizikal....sabo je la melayan karenah adik2 aku nih....bwu skunk aku taw knp mak aku x bg aku marah adik2 aku....sbbnya cma x smpai ati nk marah dia w'pun ati nih mendidih ngan sikap diowg 2....apatah lgi bl owg laen marah diowg...aku plak pertahankn diowg nih....adehhhh.....ptt la mak ska bela ank2 dia....adehhhhh...aku nih da jd mcm mak diowg la plak....da tua la aku nih....hihihi...ntah la...naluri aku nih x brutal lgsung...cpt sgt lembut bl tgk muka adik2 aku nih.....jd kesian sgt....insyaAllah aku akn tros bersabar dgn semua dugaan nih.......arggggghhhhhh...aku nantok sgt nih....bdn letih gler.....alhamdullilah batuk aku da krg....x la rsa sakit sgt dada nih......byk lak kje kt opis nih...tp mls tol aku nk wat...huh...da la kakak aku blk ipoh ari nih...g tgk sepupu aku meninggal...aku gak yg x blk...nk jga adik2 aku nih la....nk kna amek diowg blk skolah agi...penat tol nk harung jln yg sesak....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...