Friday, August 21, 2009

sok pose...

assalamu'alaikum....

selamat menyambut ramadhan al-mubarak 2 all...sedey sebenor nye nih....ingat bln pose nih leh la cri income lebey ckit....nk g kontan nati de la wit lebey ckit...huhu...tp mak x bagi....aku nk wt part time jual baju kt expo pun x ley....huhuhu...sedey giler......bln nih dah le gaji aku ckit je....mmg x bebaloi lgsung...nmpknye aku kne amek upah urut mak n kakak aku je la....sedey tol la....xley nk enjoy ckit....aku bowink la....hurm...susah tol aku nih...dok umah x besh..nk g kje xleh...mcm2 la...


semalam aku jmp mamat tagged...lecturer ILP ipoh...nek avanza...x termakan pun ngan harta die...skalipun die nk amek aku nek helikopter...huhu...ati aku tetap pada buah ati aku...dia ajak aku g minum...aku ok je...tp sorry la..aku terpaksa bwk adik2 aku teman aku g mnum ngan dia...aku dah kurang percaya ngan laki2 yg baru aku knal nih...ckup apa yg dah berlaku rabu lalu...yg pastinya aku tergelak besar tgk reaksi mamat nih bla adik aku g salam ngan die...ketara gler muka cuak dia...hahaha...jahat tol aku nih...dah bowink lepak ktowg pun balik umah...sblm titon perkara yg dah jadi rutin aku ialah dgr suara buah ati aku....hihihi...tu dah jadi cam kewajiban lak...huhu...pas gayut aku pun nk melenakan diri la sb dah nantok sgt...bwu je nk lelap...de incoming call lak...terpaksa la aku jwb sb bunyi fon nih ggu tdo aku...dah le xde nama sb aku bwu je tukar fon...no banyak lagi dalam fon lama...pas aku dengar je suara makhluk yg bercakap...rasa marah tros menguasai jiwa aku...mamat nih nk ape lagi la...dah jdi tunangan owg pun still nk ganggu idup aku..pe lagi la yg die x puas ati ngan aku...aku x penah nk ggu idup die pun...xdilayan kang dia kate aku jeles lak..tp aku btol2 jelik ngan sikap dia..bosan tol...ayat2 bunga yg x penah lekang dari bibir dia..tp dia silap...aku bukan lagi dnie yg dlu...law dulu dia menjadi insan yg paling sukar untuk aku lupakan kerana dia adalah cinta pertama ku...tp kini x lagi...skunk nih ati aku dah dimiliki...biar Tuhan ja yg tentukan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...