Wednesday, August 19, 2009

pening...

assalamu'alaikum.....
smlm besday adik aku...cian die...dienye besday...ktowg yg potong kek...besday gurl nih demam lorh...ktowg kejutkn soh potong pun die xnk...xlarat nk bangun...




ni lah besday gurl....cian kn....

arghhhh...pening agi pale aku nih....ari nih bf aku yg kat kl nak balik lak...nk jumpa aku...knp la skunk nih bertambah2 prob...smlm aku g taw mak aku...mak aku pun pening...sempat gak aku kne bebel...lastnye mak soh kawen..mcm dah xde mende laen...hahaha...trok btol aku...libatkn mak aku dlm kes nih...x pasal2 mak aku kne jd pelakon tambahan dlm crita aku...naseb la mak aku nih spoting...law x...ssh idup aku...untuk memudahkn crita...aku soh je c dia datang umah...leh melawat ayah aku skali...aku pun x thu nk berdepan mcm mn ngan dia nati...layan je la...hihi...ntah jdi ke x dia g umah ari ni...tunggu dan lihat je la... :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...