Monday, August 17, 2009

hari ini dan semalam....


salam suma....pagi nih ayah aku g spital...so aku la kne amek alih jge adik aku nih sb yg sorg demam..pas2 sowg lagi nih jdi nurse...hehe....mcm2 hal la...kelmarin tenet kt cnie mengom la...aku leh on9 ym je...tp x leh surf website...sedey gler la....pas2 nk join room pun x leh....tp yg plg besh adalah ari mggu bwu nih....sb mak masak kt umah....windu gler ngan masakan mak....mmg gumok la aku law ari2 mak masak kat umah...makan smpai tgh mlm...hihihi...da la pp nih mkin tembam...bdn mkin chubby lak...adehhh...ssh la law nk diet cam nih...



syedap nih...ada sambal petai...ikan goreng..sup ikan...sayur sawi....kari kepala ikan...ulam n sambal belacan....hehehe
hehehe...xsabo lak nk tggu Ramadhan nih...kompom mak masak kt umah...pastu raya nati mula la x leh nk pkai baju raya...sb da gumok...hihihi...terliur lak aku nih sbut sal bab makan nih...isk isk isk....kang x pasal2 batal pose aku nih...hihihi
mmm....aku sebenarnya ngah sedey gler nih.....sedey sb abg angkat aku marah aku...huhu...nk nanges nih...asal aku dah insaf je mst de kes yg menyakitkn ati dan menambahkn sakit otak aku...salah ke aku nk brubah jd baek..n..salahkah law ada owg suka kta tp kta x trima dia dlm idup kita.....knp berat sgt beban yg aku perlu pikul...skunk nih aku kompius...sama ada aku perlu mengelak @ tros melayan @ berterus terang ngan bf aku nih...aku x nk jdi mcm kata pepatah nih "yg dikejar x dpt yg dikendong berciciran.." sekiranya aku gagal lagi...biarlah Tuhan yg tentukan sgalanya...aku redha...aku memohon pada Mu ya Allah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...