Tuesday, August 11, 2009

my mom @ home.......

salam.....

huh...semalam ayah aku smpai kul 8.00pm...hihi....lawak gler driver ambulans 2....dia pun ala2 tempang gak sb bwu pas xcden...cian dia...hihi...dah la terlebih ramah....penat lak layan die...mmm...dah angkat ayah aku atas katil rsa janggal lak tgk ayah aku dlm keadaan mcm 2...biasanya die bebas ke sana cnie...tp skang juz terbaring atas katil 2 je....cian lak aku nengok ayah aku nih...xleh g mn2...mak aku gak yg setia kt cc. ayah..ayah nk mnum, nk muntah, nk bgun....sume mak yg bantu...penat tol aku tgk mak aku....

xsampai 15 mnit ayah aku smpai umah...da start de tetamu...sume adik2 ayah aku dtg umah melawat ayah aku...family mertua kakak aku pun de skali...da mcm raya lak...hihihi...ramai tol...penuh ruang tamu umah...dah le umah aku kecik je...malu lak aku ngan keadaan umah...smlm pun aku lepak kt dapur je...nk lalu g ruang tamu pun da x muat...so aku lepak je kat dapur...senang ckit...nk cakap tepon pun xde sape ggu...hehehe

pas sume balik...bwu aku dpt jemur baju2 skolah adik aku...pas2 kne la cuci pnggan mangkuk yg dah gna td...adehhhh...penat gler...mcm nk patah pinggang aku nih...tenaga aku pun da weak gler nih...ari nih pun aku x dpt nk pose...takut kang pengsan lak...hihi...bos xde lak aku cam bosan dok cnie...xde gosip lak ari nih...emmmm.....so bored....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...